Αρθρογραφία

Χρειάζεσαι pre workout;

Τα pre-workout έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν ενέργεια και συγκέντρωση, καθώς και να βοηθούν στην κούραση που μπορεί να εμφανιστεί πριν από τις προπονήσεις, βοηθώντας σε ουσιαστικά να προπονείσαι πιο σκληρά και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Συμβουλές για τους αθλητές που σκοπεύουν να χάσουν βάρος

Το να «πιάσετε» το αγωνιστικό βάρος είναι μια πολύπλοκη διαδικασία για να καλυφθούν παράλληλα και οι απαιτήσεις της προπόνησης και γενικότερα η διατήρηση ενός υγιούς σώματος.

Διατροφή μετά από τραυματισμό

Ο ρόλος του διαιτολόγου είναι καθοριστικός στη φάση της αποκατάστασης, αφού είναι αυτός που σχεδιάζει εξατομικευμένα προγράμματα διατροφής, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του αθλητή, σύμφωνα πάντα με τις τρέχουσες οδηγίες και συστάσεις.

Σύνδρομο επανασίτισης

Με άλλα λόγια, είναι μια ιατρική κατάσταση που χαρακτηρίζεται από χαμηλά επίπεδα ηλεκτρολυτών ή/και ανεπάρκεια θειαμίνης.

Κρεατίνη

Η κρεατίνη είναι μία χημική ουσία που βρίσκεται στο ανθρώπινο σώμα αλλά υφίσταται και σε μορφή συμπληρώματος διατροφής. Η κρεατίνη θεωρείται ένα από τα πιο δημοφιλή εργογόνα βοηθήματα. Με τον όρο εργογόνα βοηθήματα ορίζονται τα συμπληρώματα που βελτιώνουν την απόδοση.

Κρέπες

Κρέπες μόνο με 4 υλικά 🤤