Αρθρογραφία

Διατροφή και ποδόσφαιρο

Η διατροφή έχει έναν πολύτιμο ρόλο στη βελτιστοποίηση της απόδοσης των παικτών κατά τη διάρκεια της προπόνησης και του αγώνα...

Κοιλιοκάκη ή δυσανεξία στη γλουτένη

Η κοιλιοκάκη ή δυσανεξία στη γλουτένη είναι μια αυτοάνοση διαταραχή όπου το ανοσοποιητικό σύστημα επιτίθεται στους ιστούς όταν γίνεται πρόσλήψη τροφών που περιέχουν γλουτένη(υπάρχει δηλαδή δυσανεξία στη γλουτένη). Αυτό βλάπτει το έντερο (λεπτό έντερο), οπότε ο οργανισμός δε μπορεί να λάβει θρεπτικά συστατικά ή ακόμα να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στο πεπτικό σύστημα κ.α .

Τα είδη της πείνας

Το σώμα μας έχει την ικανότητα να στέλνει σήματα όταν μια από τις ανάγκες μας δεν ικανοποιείται, όπως η δίψα, ο ύπνος, η πείνα. Η πείνα περιγράφεται ως «ένα αίσθημα δυσφορίας ή αδυναμίας που οφείλεται στην έλλειψη τροφής, σε συνδυασμό με την επιθυμία για φαγητό».

Είναι 30 λεπτά άσκησης αρκετά;

Όχι μόνο είναι αρκετά αλλά έρευνες έχουν δείξει ότι η καθημερινή άσκηση 30 λεπτών έχει θεαματικά αποτελέσματα στην διάθεση, την συνολική υγεία, τον έλεγχο του βάρους και πάνω απ’όλα στην ικανότητα να έχουμε μία ανεξάρτητη και λειτουργική καθημερινότητα. Η άσκηση δεν χρειάζεται να είναι δύσκολη και επίπονη. Είναι αναγκαίο να προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις μας.

Ψωμί ρυζιού χωρίς γλουτένη

Μία πολύ εύκολη συνταγή για να φτιάξουμε ένα αφράτο και νόστιμο ψωμί από ρύζι, το οποίο δεν έχει γλουτένη!

Ο ρόλος της διατροφής στη νόσο Covid-19

Η ισορροπημένη διατροφή και η πρόσληψη θρεπτικών συστατικών επηρεάζουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, το οποίο έχουμε θωρακίσει μέσω της διατροφής, είναι πολύ σημαντικό σε όλο το φάσμα των ηλικιών.